Polityka płatności
Dziękujemy za zakupy w MaxBites! Niniejsza Polityka Płatności określa zasady i warunki dotyczące płatności dokonywanych na naszej stronie internetowej getmaxbites.com. Dokonując zakupu w naszym sklepie, akceptujesz poniższe warunki.
1. Akceptowane metody płatności
Oferujemy szereg bezpiecznych metod płatności za pośrednictwem naszej platformy Shopify, w tym:
-
Karty kredytowe/debetowe: Visa, MasterCard, American Express, Maestro
-
Portfele cyfrowe: Apple Pay, Google Pay, Shop Pay
-
PayPal
Wszystkie płatności są przetwarzane w sposób bezpieczny, zgodnie ze standardami PCI-DSS.
2. Waluta
Ceny są wyświetlane w euro (€), o ile nie zaznaczono inaczej. Możesz mieć możliwość wyświetlania cen w swojej walucie lokalnej, jednak wszystkie transakcje końcowe będą rozliczane w euro (lub wybranej przez Ciebie walucie płatności, jeśli jest obsługiwana przez Shopify Markets).
3. Podatki i VAT
Wszystkie ceny zawierają podatek od wartości dodanej (VAT), tam gdzie ma to zastosowanie, zgodnie z przepisami UE. Podczas realizacji transakcji zobaczysz zestawienie podatków na podstawie adresu wysyłki.
Klienci B2B (biznesowi) z UE muszą podać ważny numer VAT, aby móc skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT w ramach mechanizmu odwrotnego obciążenia.
4. 3D Secure i zapobieganie oszustwom
Przestrzegamy wymogów unijnej dyrektywy w sprawie usług płatniczych (PSD2). Oznacza to, że niektóre transakcje mogą wymagać silnego uwierzytelnienia klienta (SCA), na przykład poprzez podanie kodu z banku lub skorzystanie z weryfikacji biometrycznej.
Podejrzane lub oznaczone płatności mogą zostać wstrzymane lub anulowane według naszego uznania w celu zapobiegania oszustwom.
5. Potwierdzenie zamówienia
Po pomyślnym dokonaniu płatności otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w ciągu 24 godzin, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@getmaxbites.com.
6. Nieudane transakcje
Jeśli Twoja płatność została odrzucona:
-
Sprawdź dokładnie dane karty i adres rozliczeniowy.
-
Spróbuj innej metody płatności.
-
Skontaktuj się ze swoim bankiem lub dostawcą usług płatniczych.
Nie ponosimy odpowiedzialności za opłaty nałożone przez wystawcę Twojej karty lub bank w związku z odrzuconymi transakcjami lub przewalutowaniem.
7. Zwroty i obciążenia zwrotne
Zwroty są przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Zwrotów. Zgłoszenia zwrotów bez wcześniejszego kontaktu z nami mogą skutkować zawieszeniem konta i ograniczeniami w realizacji przyszłych zamówień.
8. Spory dotyczące płatności
W przypadku sporów lub problemów z płatnościami, prosimy o kontakt z naszym zespołem wsparcia przed skontaktowaniem się z bankiem. Jesteśmy gotowi szybko i profesjonalnie rozwiązać wszelkie problemy.
Jeśli masz pytania dotyczące niniejszej polityki, skontaktuj się z nami:
📧 info@getmaxbites.com